  • Data: 2005-06-24 21:14:45
    Temat: Re: Długi żony po zniesieniu wspólności majątkowej
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Marecki wrote:

    > Konto juz jest zamkniete, bank je zamknal. No to nie pozostaje mi nic
    > innego niz perfidia. Sprzedac auto, a jedyne z czego mozna egzekwowac,
    > to nadal wspolne mieszkanie, w ktorym mieszka zona. Czy tez sa moze
    > jakies bardziej humanitarne metody? (aczkolwiek w przypadku tej osoby to
    > nie wiem czy chce mi sie szukac humanitarnych metod) (I prosze nie
    > komentowac mego ostatniego zdania)
    > Marecki

    He he, jeszcze jest twoja pensja do zajęcia.
    Zdecydowanie łatwiej niż sprzedaż mieszkania.
    Bo wówczas ściga się latami po mniej, a odsetki lecą, komornik zarabia.
    Sprzedaż mieszkania to żaden zarobek dla kogokolwiek. Nikt go nie ruszy.
    Bo kto kupi mieszkanie z żoną :)
    To sprzedawaj samochód komukolwiek, bo potem to jeszcze cię usadzą, za
    sprzedaż celem uniknięcia egzekucji.