  • Data: 2003-08-10 13:19:29
    Temat: Re: Dlug
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[WYTNIJ-TO]nteria.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "MarekZ" <m...@W...CIAkrakow.CHAJpl> napisał w
    wiadomości news:bh5e0r$8n4$1@srv.cyf-kr.edu.pl...

    > Na Twoim miejscu raczej bym to zignorowal. Jesli masz z banku cokolwiek w
    > rodzaju ich oswiadczenia o calkowitej splacie kredytu (lub cokolwiek z
    czego
    > mozna by domniemywac taki fakt)

    I tu się mylisz:-) Mialam kiedys konto w PKO i na tym koncie jakiś kredyt
    czy pożyczke. Spłaciłam go i zamknęlam rachunek. Ostatni wyciag z konta
    wskazuje na saldo zerowe. To bylo w maju. Około listopada dostalam pismo z
    banku, że proszą mnie o stawienie się osobiste w banku ale to całkowicie
    zignorowałam. W maju następnego roku to pismo z banku znowu mi weszło w ręce
    więc zadzwonilam do banku z pytaniem o co chodzi. Dowiedziałam sie ze mam do
    zapłacenia jakieś odsetki w zwiazku z nieterminową splatą kredytu. Byla to
    kwota kilkunastu złotych więc zapłacilam. Zamiast więc ignorować -
    radziłabym zgłosic się do banku a zapytaniem o ową sporną należność.

    A do kancelarii radziłabym zadzwonić i po prostu powiedzieć, że się będzie
    miało pieniadze dopiero któregoś tam i poprosić o prolongatę płatności do
    tego czasu. Powinno zadziałac- im zalezy na odzyskaniu długu, nic więcej

    HaNkA