eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoDlaczego tylko PolkomtelRe: Dlaczego tylko Polkomtel
  • Date: Fri, 02 Dec 2005 13:31:43 +0100
    From: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>
    User-Agent: Mozilla Thunderbird 1.0.7 (Windows/20050923)
    X-Accept-Language: pl, en-us, en
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Dlaczego tylko Polkomtel
    References: <4...@n...onet.pl>
    In-Reply-To: <4...@n...onet.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Antivirus: avast! (VPS 0548-1, 2005-12-01), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    NNTP-Posting-Host: 80.55.24.130
    Message-ID: <4...@n...home.net.pl>
    X-Trace: news.home.net.pl 1133526706 80.55.24.130 (2 Dec 2005 13:31:46 +0100)
    Organization: home.pl news server
    Lines: 19
    X-Authenticated-User: t...@t...home.pl
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news2.icm.edu.pl!news.home.net.pl!not-for-mail
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:346707
    [ ukryj nagłówki ]

    h...@p...onet.pl napisał(a):
    > ... zamieszcza na blankiecie umowy wysokość kary umownej,
    > a pozostali operatorzy nie. Tylko małym druczkiem dopisują
    > podpisywany póżniej przez klienta tekst oświadczenia, że sie zapoznał
    > z warunkami promocji ble... ble... ble...
    >

    Bo może najlepiej potrafią czytać Prawo telekomunikacyjne ;-)

    > Czy jednak może jest coś na rzeczy ???
    >
    > I operator Plusa zabezpieczył sie dodatkowo przed "olaniem" w przypadku
    > zerwania umowy przez klienta ???

    Nie. Patrz chociażby sprawa zmiany regulaminu i zauważalnego związanego
    z tym churnu mniej więcej rok temu. SPrawa była na tyle głosna, że zajął
    się tym UOKiK

    M.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1