eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoDlaczego ZUS nie jest prawnie uznany za piramidę finansową? › Re: Dlaczego ZUS nie jest prawnie uznany za piramid? finansow??
  • Data: 2013-10-21 17:22:08
    Temat: Re: Dlaczego ZUS nie jest prawnie uznany za piramid? finansow??
    Od: grzech <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-10-21 16:29, p47 pisze:

    > Juz u grzecha spowodowały!;-)
    >
    > Powyższe stwierdzenia niewiele, a własciwie nic nie mają wspólnego z
    > komunizmem, a już napewno z komunizmem realnym, jedynym, jaki zaistniał
    > w historii świata!

    P47 jak zwykle nie potrafi czytać ze zrozumieniem, lub bardziej
    uściślając, rozumuje połowicznie . Powyższe stwierdzenia jak najbardziej
    nie mają nic wspólnego ze stalinizmem rozumianym powszechnie jako
    komunizm. Są za to jak najbardziej lewicowe. Tylko z skąd się wywodzą.
    To jest pytanie.
    Dedykowane są miedzy innymi dla tego który takich bzdur nie czytał a
    powinien.