    From: Kira <c...@e...wytnij.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Dlaczego? Seria KRUK
    Date: Sat, 26 Aug 2006 17:18:13 +0200

    Re to: Robert J. [Fri, 25 Aug 2006 18:46:27 +0200]:

    > Gdyby dłużnik spłacał długi wierzycielowi to firma KRUK
    > nie miałaby jak odkupić tych wierzytelności :-)

    Etam. ARSENowi na ten przykład kompletnie brak długu nie
    przeszkadza w zawracaniu mi tyłka. Mało tego - jak miałam
    dług, to chyba uznali że skoro raz spłaciłam to pewnie też
    drugi raz spłacę, i nagle się pojawił jakiś następny, tak
    z kosmosu najprawdopodobniej. A żeby jeszcze zabawniej
    było, to ze dwa tygodnie temu znów napisali że się u mnie
    doszukali kolejnego, z tego roku dla odmiany (chyba się
    już zorientowali, że z tymi rzekomymi sprzed 5 lat to się
    nie mają co pokazywać).

    Druga jakaśtam firemka czepia się z kolei kumpla, któremu
    próbują wmawiać, że w momencie jak miał SDI to nie płacił
    przez 3 miesiące za neostradę. W sumie mają rację - on za
    nią rzeczywiście nie płacił, jako że jej nie miał...

    Tak że brak długu kompletnie nie przeszkadza w tym, żeby
    ci się firemka windykacyjna do karku przypięła :)

    Kira

    --
    /(o\ : http://kira.wwt.pl :: http://cyber-girl.net :
    \o)/ GG: 1565217 :: I am what I am, I do what I want