  • Data: 2006-08-28 09:59:54
    Temat: Re: Dlaczego? Seria KRUK
    Od: "Tiger" <c...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Kolezanka daje sie zastraszyc, a oni sie tylko smieja.

    Wezwac na pismie do przedstawienia podstawy egzekucji wierzytelnosci w
    terminie 14 dni. Jak nie przedstawia, albo przedstawia falszywa, to do
    prokuratury, sprawa o oszustwo i tyle... I tylko pilnowac formulki "nie
    przyslaliscie mi zadnego dowodu, ze macie podstawe do egzekucji
    wierzytelnosci... macie potwierdzenie nadania/odbioru? nie? no to nie
    przyslaliscie." Ofkors jesli nie przyslali niczego poleconym. Bo jak
    przyslali, to moga usilowac sie wykrecic, ze "w tamtej kopercie bylo...".

    Pozdrawiam,

    Tiger