  • Data: 2022-12-18 08:02:09
    Temat: Re: Dla kogo jest prawo?
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jak wiadomo, wszyscy robią się duzo bardziej gadatliwi jak coś im się
    > zesra niż jak doświadczą czegoś miłego. Wtedy najchętniej szukają
    > winnych tego zesrania.

    Dokładnie - a wcześniejszy zachwyt interwencjami kolegów wynika po
    prostu z solidarności zawodowej. Jak odejdzie to nagle okazuje się że to
    szambo było, a kulsony masowo mają syndrom sztokholmski i poryte służbą
    berety (a sama rektutacja powoduje, że orły to tam raczej nie idą).

    > Weryfikując sprzedawców np. na allegro, raczej interesują mnie ich
    > odpowiedzi na negatywy niż same negatywy.

    Prawdziwy obraz policji dają właśnie byli policjanci. A co do odpowiedzi
    na negatywa, to menda główna dostała negetywa i teraz się miota;)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!