  • Data: 2024-09-14 08:23:04
    Temat: Re: Dla Kfiata Olina
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Bo zasadniczo jest z lekka rasistowski (podług popularnego rozumienia
    > tego słowa), stąd moje pytanie w poście obok.

    Rasizm to pogląd. Fakty to fakty. Jeśli fakt jest rasistowski... to kto
    jest rasistą?

    > Mimo, że nie podejrzewam
    > Ciebie o rasizm, to wydaje mi się, analizujesz rzecz przez pryzmat
    > swojej niechęci do syryjskich inżynierów i lekarzy.

    Przez niechęć do robienia na siłę burdelu w kraju, w którym żyję. Ma to
    uzasadnienie inne niż rasistowskie. Tak samo generanie nie darzę
    sympatią dresiarzy - chciałbyś żeby do twojej dzielnicy zaczęli
    sprowadzać się dresiarze?

    > Jakby to byli np.
    > tacy Czechosłowacy, których statystycznie istotną liczbę przestępst w UK
    > ujawnił nam tu całkiem niedawno Kolega Alojzy, pewnie w ogóle nie byłoby
    > tematu :)

    Pewnie dlatego że czechosłowacy nie robią generalnie wokól siebie
    burdelu. Choć jest slaby punkt tego pytania bo mam obawy że mogłaby się
    pojawić pewna specyficzna grupa czechosłowaków z akordeonami. Jak to się
    kończy to widać na przykładzie (uwaga bardzo rasistowski fakt!;))
    "dystryktu IX" w Koszycach. Więc jeśli niechęć do tego typu zjawisk jest
    obecnie rasizmem, to trudno - mogę być rasistą - jestem już komuchem,
    lewakiem, konfiarzem, antysemitą, płaskoziemcem - jedna więcej
    "sprawność" nie zaszkodzi;)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!