  • Data: 2024-09-12 22:26:17
    Temat: Re: Dla Kfiata Olina
    Od: alojzy nieborak <g...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2024-09-12 o 20:29, Kviat pisze:

    > Czyli niby cię temat interesuje, ale nie jesteś zainteresowany żeby się
    > czegoś dowiedzieć w tym temacie, bo ty wiesz lepiej i lepiej
    > interpretujesz wykresy bez dowiadywania o co chodzi niż ludzie, którzy
    > pracują z tematem od wielu lat.
    > Nie żebym był zaskoczony.
    >
    > I szury znowu mają rację.
    > Piotr

    Zamiast bełkotać daj jaki argument, na razie zapodałeś fejsbuka z książką.

    Zajrzałem do tłitera profesora gdzie reklamuje swoją książkę.
    cyt
    Nie czytam książek pisarzy wykształconych na UvA. To bardziej dla
    lewicowych, zadufanych w sobie postaci, dobrze pasuje do ich wizerunku.

    Słaba książka, która nie odnosi się do prawdziwych problemów w ??,
    takich jak ogromny wskaźnik przestępczości, masowa opieka społeczna i
    inne świadczenia. Dushoe to naprawdę działa Hein z UvA wygodnie pomija.

    Imigranci popełnili 77% rozwiązanych spraw o gwałt w Paryżu w 2023 roku.
    https://europeanconservative.com/articles/news/forei
    gners-responsible-for-77-of-solved-rape-cases-in-par
    is-in-2023/#:~:text=The%20figures%2C%20recorded%20by
    %20Paris,packed%20

    92% kradzieży i 62% napadów na środki transportu regionalnego w Paryżu
    zostało popełnionych przez obcokrajowców.

    +
    reszta sceptycznych komentarzy