  • Data: 2003-10-30 20:49:38
    Temat: Re: Dialery - telekomuna straszy sadem
    Od: scream <s...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Ivan napisał:
    > A co powiesz jeśli dialer jest zamaskowany jako sterownik do modemu?

    dialer to nie jest program, który sie "uruchamia i dzwoni"
    sterowniki to pliki .inf, .sys, itd a nie .exe - to każdy wie
    w jaki sposób wg Ciebie dialer może być "zamaskowany" jako sterownik do
    modemu? (czy cokolwiek innego)
    i tak trzeba kliknąć "OK", "Połącz" czy coś pokrewnego

    > Coś takiego przytrafiło się mojemu bratu. Wie dokładnie co to jest
    > komputer i do czego służy, tak więc rachunek wyniósł tylko 2,90zł, a
    > to tylko dlatego, że zdziwiło go nieco dziwne zachowanie modemu.

    jasne, że tak..
    znajdź mi taryfe audioteksową która kosztuej 2,9 PLN :)) Nie było i nie
    ma takiej, ktoś Cie oszukał w swojej opowieści a Ty dales sie nabrać

    > A świstak siedzi...

    zadziwiające jest to, że wszyscy dookoła wiedzą lepiej od ludzi, którzy
    zajmują sie tym tematem..

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl