  • Data: 2004-11-20 18:03:30
    Temat: Re: Dialer- wypowiedz przedstawicielaTPSA
    Od: Maciej Bebenek <m...@u...org> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Andrzej Lawa napisał:

    > Albo ty czegoś w nim nie doczytałeś.

    Nie, piszę poważnie. Już myślałem, że po 14 latach działalności udało
    sie pewnej formie wypuscic cennik bez błedów ;-)

    Hint: porównaj tabele taryfikacji z szczegółowym wykazem opłat dla 020
    np. w abonamencie standardowym.

    Natomiast URTiP zarezerwował pule 0 206 na usługi rozliczane wyłącznei
    przez usługodawców, stąd pobieranie przez tepsę jakichkolwiek opłat jest
    niezgodne z prawem.

    > Fascynujące. Jak to się robi w przypadku numerów zastrzeżonych?

    Dla nas nie ma numerow zastrzeżonych ;-) A tak poważniej, jedyny problem
    z niewielkim procentem numerów, które w ogóle nie wysyłają
    identyfikacji. ALe to juz temat nie na tę grupę.

    M.