  • Data: 2004-11-23 08:55:58
    Temat: Re: Dialer- moje prywatne stanowisko.
    Od: Boguslaw Szostak <a...@a...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Andrzej Lawa pisze:

    > Bzdura. TPSA nie robi żadnego 'pośrednictwa sprzedaży'.

    Pan oczywisce moja opinie moze uznawac za bzdure,
    podobnie jak ja Panska.
    I podobnie jakPan nie przejalby sie inwektywa z mojej
    strony podbniej a
    uznaje ja jedynie za swiadectwo o panu.

    > To już nie bzdura a wręcz kretynizm.

    A to juz swadczy TYLKO o Panu.

    > ????????????

    CZego pan nie rozunie ?
    Zapisu KC ze nie NAZWA swiadczy o umowie lecz jej cechy ?

    > Istotą usługi jest zestawienie połączenia.

    Powtorze panskim "stylem"

    Bzdura..
    Wygodna dla TP SA bzdura.

    > Za to połączenie pobierana
    > jest stosowna opłata WIDOCZNA W CENNIKU. W celu wykonania tej usługi
    > TPSA ponosi pewne koszta.

    Cennik nie jest zrodlem prawa w RP.
    TP SA moglaby nazwac sobe te usluge nie
    "polaczenie z numerem premium".
    lecz "pakiet pip pip..."

    > Weź sobie wreszcie, ignorancie jeden, poczytaj regulamin TPSA

    Regulamin TP SA TEZ niejest zrodlem prawa w RP.

    > oraz
    > będący jego integralną częścią cennik. Masz tam wyraźnie określone ceny
    > za POŁĄCZENIA a także każdą minutę tego POŁĄCZENIA.

    To,z e TP SA NAZYWA swoja usluge "polaczeniem"
    nier swadczy jeszcz e o tym, ze jest to "polaczenie"
    Moze ja sobie nazwac jak chce,

    > Taka cena obowiązuje ciebie, jako abonenta, za zestawienie połączenia.

    Nie mnie, bo ja na szczescie nie korzystam z uslug TP SA.
    Mnie obowiazuje prawo RP a TP SA moze mnie conajwyzej ladnie poprosic,
    zebym z jej uslug korzystal.

    > Wykręcasz numer, połączenie jest zestawiane, jest poprawnej jakości -
    > kasa się należy.

    Zacytuje ciebie madlalo

    Bzdura...

    Popatrz na porownanie..

    Wyslalem SMS operator "skasowal mnie za SMS"

    czy usluga bylo "przeslanie SMS-a" ?

    > I nie powinno cię obchodzić, czy dana złotówka idzie na infrastrukturę
    > TPSA, jako podatek do skarbu państwa, do kiesy prezesa TPSA czy też jest
    > częścią kosztów TPSA poniesionych w związku z zestawieniem danego
    > połączenia (np. trafia na podstawie faktury VAT wystawianej przez
    > usługodawcę do kasy owego usługodawcy).

    BO MNIE NIE OBCHODZI co TP SA robi za swoimi pieniedzmi...
    Obchodzi mnie, by swoimi "niby uslugami zestawienia polaczenia"
    nie robila "raju dla oszustow" swiadczacych uslugi
    "platne polaczeniami premium"

    TARCZA jaka robi TP SA robiac te "usluge"
    dziala tak, ze TP SA oswiadcza ze polaczenie wykonano,
    a RZECZYWITEGO wykonawce uslugi nawet namierzyc nie
    mozna, by bylo kogo scigac. Jednak pieniadze mu przekazuje.

    > Nie wiem, czy któryś z matołków domagających się sponsorowania przez
    > TPSA choćby pofatygował się sprawdzić, jak formalnie wyglądają
    > rozliczenia - a wyglądają tak, że usługodawca wystawia TPSA fakturkę,
    > którą TPSA _musi_ zapłacić. O ile nie zostanie wykazane oszustwo lub
    > usługodawca dobrowolnie ją anuluje.

    Mnie czlowieku majacego tyle kulltury ile powyzej wylazales NIE INTERESUJE
    to z ,KIM i JAK rozlicza sie TP SA.

    Chodzi mi o to, BY ktos, kto sprzedaje swoje uslugi platne "polaczeniami
    premium" nie byl dzieki TP SA bezkarny i by TP SA nie kryala oszustow.

    Boguslaw