  • Data: 2004-11-16 16:19:28
    Temat: Re: Dialer- wypowiedz przedstawicielaTPSA
    Od: Arek <a...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

    Jacek Maria Jackowski rzecze:
    > Hmmm tu chyba mówisz o niepoczytalności potencjalnego uzyszkodnika
    > komputera, czy się mylę - umiesz czytać ? umiesz się ustosunkowac do

    W kodeksie jest "niezdolności" nie ma "niepoczytalności".

    > mojego maila ? To czemu q*wa nie czytasz co jest na ekranie napisane ?

    Bo kurwa nie czytam i nie muszę czytać co jest napisane na ekranie,
    szczególnie gdy jest UKRYTE w minaturowym jednowierszowym okienku i
    wymaga długiego przewinięcia.
    Bo kurwa zasranym obowiązkiem TP SA jest niepozwolenie na oszukiwanie
    klientów i jeśli nie potrafiła - nie chciała? - tego zrobić to teraz
    musi ponieść wszelkie tego konsekwencje.
    I zwrócę Ci uwagę, że taki numer w normalnym kraju skończyłby się
    w try miga wsadzeniem całego zarządu firmy do więzienia.

    [..]
    > oszukanych ma lewe oprogramowanie - wiesz jak ich łatwo byłoby na tym
    > fakcie rozłożyć ?

    No niby jak?

    Arek

    --