  • Data: 2004-11-16 17:41:09
    Temat: Re: Dialer- wypowiedz przedstawicielaTPSA
    Od: "Rymasz" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:cndc61$cne$1@news2.ipartners.pl...

    > Nie wiem, co masz przez to na myśli, ale u mnie wszystko ładnie działa, a
    > możliwość nieautoryzowanej instalacji 'szpiegów' nie istnieje.

    Ze byc moze Twoje wieloletnia wiedza, doswiadczenie i swiadomosc
    pozwalaja Ci na taka konfiguracje, ze:
    - wydaje Ci sie ze jestes bezpieczny
    - wspomniana mozliwosc instalacji jest ograniczona do minimum,
    co nie oznacza, ze nie istnieje lub sie nie pojawi.

    > A co ma piernik do wiatraka?

    Wysoce prawdopodobnym jest, ze z samochodow w jakis sposob
    korzystasz. Zatem przez analogie do Twojej postawy wobec uzytkownikow
    komputerow wymyslilem sobie, ze posiadasz wiedze pozwalajaca
    na wyeliminowanie wszystkich bledow konstruktorskich i przyczyn
    powstawania awarii. Jak masz samochod, to juz to dawno
    wykorzystales w praktyce, auto nie jest wrazliwe na dzialanie czasu
    i czynnikow zewnetrznych, a do tego samodzielnie przeprowadzasz
    wszystkie czynnosci eksploatacyjne. Jesli nie posiadasz samochodu, to
    powyzsza postawa jest dla Ciebie oczywista, bo wymagasz od ludzi, by
    w pelni znali sie na wszystkim z czego korzystaja, a do tego robili
    swoje i mieli chociazby czas dla rodzin.

    Pozdrawiam,
    Rymasz