    From: Wieslaw Lubas <v...@m...put.poznan.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Dialer a tpsa [długie]
    Date: Wed, 17 Nov 2004 19:10:23 +0100
    <cn5vhc$id8$1@nemesis.news.tpi.pl> <cn66u5$qo4$1@news.onet.pl>
    <u...@4...com>
    <fxd8ed25zc5b$.w17w5l7mayk$.dlg@40tude.net>
    <4...@4...com> <cn7u5i$r22$1@news.onet.pl>
    <cn84pv$29m$2@news.onet.pl> <1...@b...poznan.pl>
    <cn8hj5$dr7$2@inews.gazeta.pl> <1...@b...poznan.pl>
    <cnbr1i$2gou$1@news2.ipartners.pl> <1...@b...poznan.pl>
    <cnd1jr$5nf$1@news2.ipartners.pl> <cnf4j7$lb2$1@galaxy.uci.agh.edu.pl>
    <cnfhqo$1j2g$1@news2.ipartners.pl> <cnfipa$cn9$1@galaxy.uci.agh.edu.pl>
    <cnfnck$aja$1@inews.gazeta.pl>

    Maciej Bebenek wrote:
    > Halo, Błękitna Linia, Kraków! Temu Panu prosimy zostawić tylko numery w
    > strefie 012 zaczynające sie od 26-28, 200, 202, 370 -373, 380-382,
    > 385-389, 4=1, 42, 62-65, 613-619. Pozostałych nie wolno udostępniać, bo
    > usługę połączenia bedzie wykonywał inny operator. Czy mnie słyszycie, over!
    >

    > Boguś, co Ty ******* wiesz o telekomunikacji....

    Hmm nie blokowac polaczen. Niech TPSA obciaza operatora uslugi premium
    rate za polaczenie (tak jak operatorow 0-800) a oni niech wystawiaja
    fakture klientowi docelowemu (abonentowi). Ewentualnie klient niech
    placi za zestawienie polaczenia strefowego/miedzystrefowego wg. wybranej
    taryfy telekomunikacji, a _dodatkowa_ stawke premium rate operatorowi
    PR. Jesli abonent nie ma zastrzezen - placi, jesli ma - postepowanie
    reklamacyjne, sad itd. W tym pierwszym rozwiazaniu TPSA bedzie miala
    nawet motywacje zeby operatorzy PR byli uczciwi, bo nieuczciwym nie
    zaplaca klienci, a z pustego to i operator TPSA nie zaplaci.

    Pewnie zaraz pojawia sie zastrzezenia ze TPSA nie moze przekazywac
    danych innemu podmiotowi itp. ale NA PEWNO da sie to rozwiazac. Np.
    poprzez oswiadczenie woli takie jak klikniecie na przycisku "zgadzam sie".

    WL