    From: "JarekT" <t...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Dezercja.
    Date: Sun, 21 Apr 2002 23:36:38 +0200

    Witam po raz ostatni

    >Brak odpowiedzi
    próbuj zrozumieć co czytasz - napisałem, że odpowiem na grupie lub na priva;

    >traktuję na równi z brakiem argumentów (..) Dalsze konkluzje są już
    oczywiste.
    rezygnuję z przejmowania się tym co i jak traktujesz oraz co jest dla Ciebie
    oczywiste;

    >będę od razu świetnym motocyklistą?
    nie, Ty na pewno nie. Ty w ogóle nie masz o tym pojęcia;

    >przyznaniem, że drzewa rosnące przy samej jezdni czynią drogę bardziej
    niebezpieczną
    jeszcze jeden Twój wywód na tym poziomie, a przyznam co zechcesz, bylebyś
    już nie pisał.

    To tyle jeśli chodzi o Twój ostatni post.
    Poza tym:

    1.Przejrzyj cały ten topic i poszukaj postów wyrażających zdanie zbieżne z
    Twoim. Wynik poszukiwań nawet Ciebie powinien skłonić do refleksji.

    2.Z durnych poglądów ma prawo (a czasem nawet obowiązek) śmiać się każdy,
    nie tylko ja.

    3.Nie dyskutuję z tekstami typu: "a ty jesteś najmądrzejszy", "a bo ty wiesz
    wszystko najlepiej", "a w twoim mądralińskim mieście" itp. itd., bo to jest
    poziom gówniarzy, Lep**ra i Ligi Polskich Rodzin.

    4.Wyczerpałem bezskutecznie argumenty natury rozumowej, innych używać nie
    zamierzam a cierpliwość skończyła mi się sama.
    Tak więc definitywnie EOT.

    Mimo wszystko życzę, aby, kiedy będziesz wylatywał z trasy Ty lub Twoja
    małżonka, żadne drzewo tam nie stało.

    --
    Jarek GG 3177036