  • Data: 2007-11-11 22:54:31
    Temat: Re: Detektywi (TVN) zakres działania i uprawnienia
    Od: mvoicem <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    PiotRek wrote:

    > Użytkownik "mvoicem" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    >
    > Adres komputera??? Raczej bardzo rzadko.

    Nie mówię że dla każdego adresu tak się da, ale sporo numerów ip ma wpisany
    adres pod którym się znajdują we whois. Jeżeli nie jest to adres konkretnej
    końcówki, to choćby adres ISP.

    Oczywiście nie mówię o numerach typu neostrada, ale już mniejsza osiedlowa
    kablówka - często tak.

    Dodatkowo przeszukując google można naprawdę wiele się dowiedzieć o tym
    adresie. Czasem nawet z poprzednim adresem, przebiegiem kariery naukowej,
    tytułem pracy magisterskiej i innymi ciekawymi rzeczami dotyczącymi
    użytkownika tego adresu ip.

    p. m.