  • Data: 2007-11-12 21:55:52
    Temat: Re: Detektywi (TVN) zakres działania i uprawnienia
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <a...@...stopce.pl> napisał w
    wiadomości news:5yifxzu2pn5y$.1nvlu7wshktjv.dlg@40tude.net...

    > ustawa i rozporządzenia swoją drogą, ale czy praktyka w biurach
    > detektywistycznych jest taka jak piszesz ?
    > Czy detektyw posiada obszerną dokumentację każdej sprawy którą prowadził
    > ?
    > Czy zdarzyło się, że do takiej dokumentacji wraca się po miesiącu, po
    > latach ?

    Ja pisałem w tym miejscu raczej o Policji, niż biurach detektywistycznych.
    Z tego co się orientuję, to detektywi po prostu piszą sprawozdanie na
    bieżąco go modyfikując w miarę czynionych ustaleń. to zostaje w
    komputerach, choć niby zgodnie z ustawą nie powinno. Wraca się do ustaleń,
    o ile się z czymś łączą. Ale rzadko się łączą.