eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoDemolka w sklepie. › Re: Demolka w sklepie.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "Artur Ch." <s...@r...pbz>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Demolka w sklepie.
    Date: Fri, 16 Dec 2005 18:18:18 +0100
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 25
    Message-ID: <1...@4...net>
    References: <dnsd9q$n6d$1@nemesis.news.tpi.pl> <43a2b0e3$1@news.home.net.pl>
    Reply-To: s...@r...pbz
    NNTP-Posting-Host: duc196.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1134753498 29463 83.22.10.196 (16 Dec 2005 17:18:18 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 16 Dec 2005 17:18:18 +0000 (UTC)
    X-Licznik: 200
    X-User: faka700
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:349988
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia 16 gru o godzinie 13:19, na pl.soc.prawo, Andrzej Lawa napisał(a):

    > ad-hoc c`:
    >
    >> tej histori bo kupiłem co miałem kupić i wyszedłem. Pytanie jest takie
    >> czy klient w takiej sytuacji jest odpowiedzialny za zniszczenia? Czy
    >> sklep nie powinien zadbać o odpowiednie ustawienie asortymentu na pułkach?
    >
    > Wiele zależy od okoliczności - np. jak ta cała porcelana była ustawiona.


    Jak zwykle twa błyskotliwość powala na kolana.
    Skąd Ty pajacu wytrzasnąłeś tą porcelanę ????????????
    czytaj posta na którego odpisujesz tzn - być może się starasz, ale jak
    zwykle ci nie wychodzi :P


    ...wnxv xenw gnpl greebelfpv...


    --
    ......... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423
    From: zaROTowany
    http://www.elektro-instal.com/naprawa_komputera.pdf

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1