    From: Shrek <...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Defibrylator
    Date: Fri, 23 Dec 2022 07:04:27 +0100
    <to2aku$qd8$2$Shrek@news.chmurka.net>
    <jii5q5465k0b$.1xzvcx2oyzmba.dlg@40tude.net>

    W dniu 22.12.2022 o 20:29, J.F pisze:

    > .... tak :-)

    W sumie skoro suski z sainem mogą...

    > Mogl nic nie mowic.

    Ale wolał się trochę ogrzać w mediach.

    > Ale ... jaki przycisk?

    U nas są przyciski alarmowe - taki domofon;)

    > Ale to podstawowe zagrozenie dla pasazerow :-)

    E tam - wbrew pozorom nie tak łatwo rozwalić pociąg;) No ale tym akurat
    zajmuje się maszynista, podobnie jak ratownik nie zajmuje się nia
    odśnieżaniem dachu ani napiszczaniem wody.

    > Chyba, ze sie dodatkowo cos zepsuje ...

    Przy takim założeniu to nic nie należy używać.

    > Bo to tylko program.

    Podobnie jak na przykład program sterowania samolotem. A jednak nikt nie
    sra żarem mimo parę samolotów się przez to rozbiło a o zabijających
    prądem AED nie słychać. Ja wiem że ty poniekąd trolujesz, ale robert
    całkiem poważnie argumentował, że nie należy AED używać. Takie argumenty
    są po prostu niebezpieczne. Bo potem ktoś przeczyta i uwierzy (akurat w
    przypadku roberta i grupy szansa jest przyzerowa, ale skąd wiesz że
    takich bzdur nie rozpowszechania wśród swoich "strzelców" i kolegów z
    pracy)?

    > Ale ale - jaką energie impulsu stosuje ?

    Nie mam pojęcia - jak chcesz to sprawdź:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!