  • Data: 2022-12-22 17:37:30
    Temat: Re: Defibrylator
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 22.12.2022 o 17:11, J.F pisze:

    > Cos mi sie widzi, ze swoim zaplaci, a innym nie.

    Nie sądzę - po co mu dziennikarze piszący że nie chce zapłacić za
    ratowanie życia? Zresztą już chwalił publicznie czaszkowskie skm za
    wzorowe zachowanie podczas udzielania pomocy.

    > Ale chyba nie tak ogolnie.

    No właśnie tak ogólnie. To właśnie kierpoć odpowiada za bezpieczeństwo
    paxów.

    > Pasazerowie mogą miec inne zdanie.

    Nikogo w takim wypadku ich zdanie nie będzie interesować. Pociągi się
    spóźniają ze znacznie bardziej błahych powodów niż ratowanie życia.

    > Bardziej mi chodzi o to, ze urzadzenie czeka w swojej skrzynce, wiec
    > ludziom raczej nie zagraza.

    Używane też raczej nikomu nie zagraża.

    > Bedzie np leżało na publicznym stoliku, to ciekawe ilu ludzi kopnie
    > :-)

    Żadnego? To nie granatnik. Tu idiota nie wystarczy żeby odpalić;)
    Zdechlak jeszcze potrzebny:P

    > Oczywiscie. Pociag sie moze zderzyc, moze sie wykoleic i w dom
    > wjechac, moze sam ruszyc trakcie wysiadania/wsiadania ludzi,
    > itp.

    No właśnie - więc niech stoi i nie ruszać bo jeszcze zaszkodzić może:P

    > https://www.nbcnews.com/health/health-news/bad-batte
    ries-defibrillators-tied-cardiac-deaths-flna1c945595
    0

    > 1500 ofiar defibrylatorow?

    Hm. Raczej niezadziałania defibrylatorów. Więc nie zabiły a nie pomogły.
    Dokładnie tak samo jak ten nieużyty.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!