  • Data: 2022-12-21 07:35:16
    Temat: Re: Defibrylator
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 20 Dec 2022 21:38:38 +0100, Shrek wrote:

    > Zostańmy przy tym, że należy użyć. Potem będziemy się zastanawiać co dalej.

    > To się występuje do wojewody i on zapłaci.

    Nie zaplaci, bo powie, ze za slabo udokumentowane :-(

    > Oj... chyba się mylisz.

    W kazdym badz razie nie w taki sposob, ze ma ratowac wszystkich
    pasazerow.

    > A jak nie ma?

    Spoznienia nie ma?
    No to kierownik musi wydac AED i odjechac.

    > Toż to w pociągu mogło wybuchnąć - chyba dobrze że wyniósł:)

    > Gdzieś czytałem, że w przeciętnym roku szalupy zabijają więcej osób niż
    > ratują;) No ale nie słyszałem żeby defibrylator kogoś zabił.

    a) byc moze dobrze zrobione,
    b) obsluga byla fachowa i sie nie bawila niefachowo,
    c) nawet jak zabil, to zwalili na pacjenta ...

    > Ale nie odpali jak nie ma potrzeby. A jak jest to nie zaszkodzi.

    To tylko urzadzenie, czyli moze sie zespuc i dzialac inaczej niz
    zaprojektowano.

    J.