  • Data: 2004-01-22 02:05:01
    Temat: Re: Decyzyjność w spółce z o.o.
    Od: Catbert <v...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 1/22/2004 2:55 AM, Catbert wrote:
> [...]

    Suplement.
    Znam spółkę, w której dyrektor finansowy dysponuje kontem, a nie jest
    członkiem zarządu/prokurentem/pełnomocnikiem nawet nie jest
    pracownikiem. I kluczyk do kasteki ma, co materialną odpowiedzialność ma
    kasjerka.
    Spółka działa i od kilku lat niczego nie składa do rejestru - innych
    fajnych kfiatków w niej tez sporo - np. czterech ostatnich prezesów
    nigdy nie było w rejestrze, a robili np. zgłoszenia celne i inne ważne,
    co to pod rygorem odp. karnej się majstruje.
    Własciciel ma prokurę.

    Pzdr: Catbert