  • Data: 2004-01-22 21:22:56
    Temat: Re: Decyzyjność w spółce z o.o.
    Od: <l...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    > Znam spółkę, w której dyrektor finansowy dysponuje kontem, a nie jest
    > członkiem zarządu/prokurentem/pełnomocnikiem nawet nie jest
    > pracownikiem.

    A co w tym dziwnego??? Ja znam sporo takich spolek. Umowe rachunku bankowego
    zawarly osoby umocowane do reprezentowania spolki a w umowie rachunku
    bankowego to mogli sobie nawet sprzataczke albo woznego upowaznic do
    dokonywania operacji na rachunku. To bardzo powszechne, ze umowa rachunku
    bankowego wskazuje jako osoby upowaznione do dokonywania operacji na
    rachunku, osoby inne niz upowaznione do repr. spolki.

    Dan.