  • Data: 2009-10-30 12:13:26
    Temat: Re: Darowizna / odsprzedaz zadluzonej nieruchomosci
    Od: "kuba " <j...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Robert Krassowski. Alkortrade <s...@a...biz> napisał(a):

    > Czy z punktu widzenia wierzyciela, a konkretnie banku, nie bedzie zadnych
    > problemow? Czy nie nastapi np. zadanie splacenia czesci zadluznia?

    Nie wiem, banki mogą robić różne dziwne problemy, ale z punktu widzenia prawa
    wszelkie postanowienia umów ograniczające możliwość rozporządzania
    nieruchomością obciążoną hipoteką są nieważne.

    > W jakim sensie odpowiedzialny?

    Odpowiedzialność za wady prawne rzeczy sprzedanej - 572(1) i następne Kodeksu
    cywilnego. Zwróć uwagę w szczególności na art. 575.

    > Sprzedaż / darowizna / wspolwlasnosc - bedzie to wymagalo wpisow w KW. Czy
    > nie bedzie problemow? Czy nie zrobi ich bank?

    W przypadku jeśli będziemy mieli do czynienia z ważną umową sąd
    wieczystoksięgowy dokona wpisu. Bank nie ma nic do gadania.

    pozdrawiam
    kuba