  • Data: 2009-10-29 13:33:14
    Temat: Re: Darowizna / odsprzedaz zadluzonej nieruchomosci
    Od: "Robert Krassowski. Alkortrade" <s...@a...biz> szukaj wiadomości tego autora

    > Jeżeli nieruchomość jest obciążona hipoteką, wierzyciel może dochodzić z
    > niej zaspokojenia niezależnie od tego, czyją stała się własnością.

    Czy z punktu widzenia wierzyciela, a konkretnie banku, nie bedzie zadnych
    problemow? Czy nie nastapi np. zadanie splacenia czesci zadluznia?

    > Fakt zbycia nieruchomości Twojej siostrze nie spowoduje przejęcia przez
    > nią zadłużenia.

    I to jest najlepsza wiadomosc w tej sytuacji

    > W przypadku sprzedaży będziesz wobec siostry odpowiedzialny, jeżeli
    > zabiorą jej nieruchomość egzekwując Twoje zadłużenie, przy darowiźnie taka
    > odpowiedzialność nie powstanie.

    W jakim sensie odpowiedzialny?

    > Odpowiedzialność przy sprzedaży można wyłączyć w umowie. Dzieje się tak
    > szczególnie w przypadkach, gdy z powodu wady prawnej rzeczy obniżona
    > zostaje jej cena.

    Sprzedaż / darowizna / wspolwlasnosc - bedzie to wymagalo wpisow w KW. Czy
    nie bedzie problemow? Czy nie zrobi ich bank?

    Dzieki!
    RK