  • Data: 2005-12-22 22:14:07
    Temat: Re: Darowizna a brak rozdzielnosci majatkowej?
    Od: "Michał Wilk" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jacek23" <j...@p...pl> napisał w wiadomości
    news:43ab06c0@news.home.net.pl...
    > Czyli spokojnie moja matka moze dostawac od swojej siostry mieszkanie w
    > darowiznie i ojciec nic do tego nie bedzie mial bez wzgledy na wszystko?

    Tak kategorycznie nie mozna stawiac sprawy, w KRO jest prawo zamieszkania w
    mieszkaniu wspolmalzonka, w prawie spadkowym jest mozliwosc tymczasowego
    pobytu w mieszkaniu zmarlego malzonka (jesli utrzymywali wspolne pozycie),
    jest tez ew. zachowek - no ale te dwie ostatnie instytucje to po ew. smierci
    zony.

    Wiec nie mozna powiedziec, ze ojciec nic do tego nie bedzie mial bez wzgledu
    na wszystko:)

    Pozdrawiam,
    Michal