  • Data: 2005-12-22 23:24:57
    Temat: Re: Darowizna a brak rozdzielnosci majatkowej?
    Od: "Jacek23" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ok
    wiec tak:

    Ciotka moze wykupic mieszkanie od gminy lokatorskie za 10% wartosci , jednak
    zeby nie musiala zwracac gminie 90% tej bonifikaty moze podarowac je komus w
    1 grupie pokrewienstwa, na to wyglada ze tylko jej siostra czyli moja matka
    lapie sie na to.
    Docelowo ja mam byc wlascicielem tego mieszkania , zreszta i tak juz w nim
    mieszkam.
    Mi nie moze podarowac bezposrednio bo jestem jej siostrzencem a to 2 grupa
    pokrewienstwa.

    Wiec najprostrza droga na to wyglada taka:
    Ciotka wykupuje , daruje siostrze swojej (mojej matce), a matka daruje mi to
    mieszkanie ale chyba dopiero po 5 latach zeby znow gminie nie zwracac tych
    90%.
    Tylko teraz jak to zrobic zeby nie bylo wlasnie problemow z ojcem.
    Odrazu nie moze mi darowac , bo okres 5 lat jest, testament po smierci
    matki?....moze tak chociaz moze wlaczyc sie ojciec jak mowicie (jelsi
    jeszcze bedzie zyl).
    Tak wyglada wlasnie caly problem.

    --
    j...@p...pl