    From: BK <b...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Darmowa służba zdrowia
    Date: Sat, 12 Jun 2010 09:48:04 -0700 (PDT)
    <hust2m$5pq$2@inews.gazeta.pl> <p...@p...fixed>
    <9...@x...googlegroups.com>
    <4...@p...fixed>
    <6...@t...googlegroups.com>
    <huti81$ug4$1@news.dialog.net.pl>
    <1...@a...googlegroups.com>
    <hutudi$55r$1@news.dialog.net.pl>
    <9...@e...googlegroups.com>
    <huu708$ai7$1@news.dialog.net.pl>
    <0...@x...googlegroups.com>
    <hv089i$a36$2@news.dialog.net.pl>

    On 12 Cze, 17:13, "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> wrote:

    > Staram się. Jestem wymagający zarówno w odniesieniu do merytorycznej wiedzy
    > adwersarza, jak i jakości jego argumentacji.

    Ja wymagam takze minimum kultury, a na tym polu masz najwieksze
    braki ;)

    ko byt samodzielny nie istnieje). Bo tak, a
    > nie inaczej uważam.
    > A teraz wróć sobie do swego postu, chłopie. Tam sam naskrobałeś: "ma prawo
    > tak uważać". Czyżbyś mnie tego prawa usiłował odmówić?

    W zyciu bym nikomu nie smial odmowic prawa gloszenia jego pogladow,
    tylko u Ciebie tych pogladow brak, a skaczesz i szczekasz gdy
    wyczytasz cos nieslusznego z Twoim swiatopogladem. Mozna dyskutowac z
    ludzmi bez nazywania ich frajerami, matloami czy glupkami. Sarkazm
    jest interesujacy jak jest wykonczeniem jakis merytorycznych
    wypowiedzi, sam sarkazm to obiad frustracji i ucieczka przegranego.