  • Data: 2010-06-12 16:48:04
    Temat: Re: Darmowa służba zdrowia
    Od: BK <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 12 Cze, 17:13, "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> wrote:

    > Staram się. Jestem wymagający zarówno w odniesieniu do merytorycznej wiedzy
    > adwersarza, jak i jakości jego argumentacji.

    Ja wymagam takze minimum kultury, a na tym polu masz najwieksze
    braki ;)

    ko byt samodzielny nie istnieje). Bo tak, a
    > nie inaczej uważam.
    > A teraz wróć sobie do swego postu, chłopie. Tam sam naskrobałeś: "ma prawo
    > tak uważać". Czyżbyś mnie tego prawa usiłował odmówić?

    W zyciu bym nikomu nie smial odmowic prawa gloszenia jego pogladow,
    tylko u Ciebie tych pogladow brak, a skaczesz i szczekasz gdy
    wyczytasz cos nieslusznego z Twoim swiatopogladem. Mozna dyskutowac z
    ludzmi bez nazywania ich frajerami, matloami czy glupkami. Sarkazm
    jest interesujacy jak jest wykonczeniem jakis merytorycznych
    wypowiedzi, sam sarkazm to obiad frustracji i ucieczka przegranego.