  • Data: 2010-06-11 21:25:29
    Temat: Re: Darmowa służba zdrowia
    Od: "wromek" <wromek@...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > oczywiście że życie moich dzieci jest dla mnie najważniejsze. zwróć uwagę
    > że nie chcę czekać na operację państwową, tylko refakturować zabieg (w
    > imię zasad)
    > nie na socjalistów czyli na kogo?? :))

    nie ma takich numerow. potrzebowalem rocznej terapii HCV i chcialem sobie
    sam zaplacic i potem zeby po 2 latach kolejki mi zwrocili to sie
    dowiedzialem, ze jedyna opcja to stac w kolejce a za prywatne akcje nie
    zwracają. zalatwilem sobie program badawczy i juz jestem zdrowy a "panstwo"
    wisi mi moralnie (a wlasciwie to fizycznie) niezlą kase. nie wspominam o
    tym, ze zarazili mnie tym w szpitalu :)

    wromek