    From: ptaq<p...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: DSA SA Financial Group - co to??
    Date: Wed, 8 Jun 2005 12:56:46 +0000 (UTC)
    Sender: u...@p...info

    Firma DSA nie pobiera żadnych prowizji od klijentów za spisanie umowy i później
    też nie, a przede wszystkim nie traci się żadnych pieniędzy. Jeśli nie minie 2
    lata od zapisania lub przepisania się z funduszu, wtedy fundusz nalicza karę w
    wysokośći 160 lub 80 zł, w zależności od czasu pobytu jako członek w danym
    funduszu. Jeśli jednak minęło 2 lata, nie ma żadnych opłat, ani dla funduszu,
    ani dla DSA.

    W DSA pracuje grupa fachowców i analityków, którzy potrafią przewidzieć, jaki
    fundusz będzie w trędzie wzrostu. Poza tym każdy może to mniej więcej
    przewidzieć, śledząć osiągnięcia OFE, nie trzeba być wyspecjalizowanym
    fachowcem. To nie jest takie trudne, a jeśli ktoś nie potrafi zrozumieć paru
    prostych faktów, to niech się nie wypowiada.

    >" Pamiętaj, że w większości przypadków tracisz część oszczędności przenosząc
    > się do nowego funduszu, chyba, że zaczynasz oszczędzać w nowym, kolejnym nie
    > rezygnując z poprzedniego."

    - przeciez nie można być jednoczeście w dwóch funduszach naraz !!!!!!!!!!

    > "Bardziej polecam sprawdzony (również przeze mnie) Towarzystwo
    > Ubezpieczeniowe SKANDIA, które inwestuje nawet całą składkę na kapitał, a na
    > ochronę nic.To, ile masz kaski możesz sobie sprawdzać w necie :-)

    - a tu jasno widać, o co chodzi. Ktoś poprostu chce zrobić reklamę swojej firmy

    Firmę DSA mogę szczerze polecić, sam jestem klijentem i jak narazie mi się
    opłaciło.

    -> http://usenet.pomocprawna.info