  • 1. Data: 2004-10-21 08:13:14
    Temat: DSA SA Financial Group - co to??
    Od: "robert" <r...@o...pl>

    Witam wszystkich!

    Mam pytanie,czy ktoś słyszał o działalności firmy DSA SA zjmującej się
    prowadzeniem kont w funduszach emerytalnych, które w danej chwili mają
    najlepsza kondycję finansową? Sprawa wyglada mniej więcej tak,że poprzez
    przedstawiciela firmy DSA podpisuje się umowę z funduszem emerytalnym, który
    według analityków tej firmy przez okres co najwyżej kilku lat będzie na ścieżce
    wzrostu. Kiedy dany fundusz przestanie przynosić największe zyski "opiekun" z
    firmy DSA zaproponuje nam przeniesienie się do innego funduszu, który według
    przewidywań analityków właśnie znalazł się na ścieżce wzrostu. Itd... itd aż
    przejdziemy na emeryturę.
    Jestem bardzo ciekawy czy to nie jest jakaś lipa, więc jeśli ktoś ma już
    doświadczenia w tym temacie to prosze o informacje.
    Strona główna DSA: www.dsa.pl

    Pozdrawiam!

  • 2. Data: 2004-10-21 11:14:38
    Temat: Re: DSA SA Financial Group - co to??
    Od: "remeeq" <r...@o...pl>

    Użytkownik "robert" <r...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]

    już
    > doświadczenia w tym temacie to prosze o informacje.

    Dobre. I za każdym razem pobiorą prowizję za spisaną umowę, a informacje nt
    tego, który fundusz przez kilka lat bedzie na ścieżce wzrostu mają chyba z
    tarota :-)

    Pamiętaj, że w większości przypadków tracisz część oszczędności przenosząc
    się do nowego funduszu, chyba, że zaczynasz oszczędzać w nowym, kolejnym nie
    rezygnując z poprzedniego.

    Bardziej polecam sprawdzony (również przeze mnie) Towarzystwo
    Ubezpieczeniowe SKANDIA, które inwestuje nawet całą składkę na kapitał, a na
    ochronę nic.To, ile masz kaski możesz sobie sprawdzać w necie :-)

  • 3. Data: 2005-06-08 12:56:46
    Od: ptaq<p...@w...pl>

    Firma DSA nie pobiera żadnych prowizji od klijentów za spisanie umowy i później
    też nie, a przede wszystkim nie traci się żadnych pieniędzy. Jeśli nie minie 2
    lata od zapisania lub przepisania się z funduszu, wtedy fundusz nalicza karę w
    wysokośći 160 lub 80 zł, w zależności od czasu pobytu jako członek w danym
    funduszu. Jeśli jednak minęło 2 lata, nie ma żadnych opłat, ani dla funduszu,
    ani dla DSA.

    W DSA pracuje grupa fachowców i analityków, którzy potrafią przewidzieć, jaki
    fundusz będzie w trędzie wzrostu. Poza tym każdy może to mniej więcej
    przewidzieć, śledząć osiągnięcia OFE, nie trzeba być wyspecjalizowanym
    fachowcem. To nie jest takie trudne, a jeśli ktoś nie potrafi zrozumieć paru
    prostych faktów, to niech się nie wypowiada.

    >" Pamiętaj, że w większości przypadków tracisz część oszczędności przenosząc
    > się do nowego funduszu, chyba, że zaczynasz oszczędzać w nowym, kolejnym nie
    > rezygnując z poprzedniego."

    - przeciez nie można być jednoczeście w dwóch funduszach naraz !!!!!!!!!!

    > "Bardziej polecam sprawdzony (również przeze mnie) Towarzystwo
    > Ubezpieczeniowe SKANDIA, które inwestuje nawet całą składkę na kapitał, a na
    > ochronę nic.To, ile masz kaski możesz sobie sprawdzać w necie :-)

    - a tu jasno widać, o co chodzi. Ktoś poprostu chce zrobić reklamę swojej firmy

    Firmę DSA mogę szczerze polecić, sam jestem klijentem i jak narazie mi się
    opłaciło.

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 4. Data: 2005-06-08 20:38:47
    Od: "Aicha" <m...@p...strone>

    Użytkownik "ptaq" napisał:

> [...]

    Chyba ktoś tu nie zna podstawowych zasad działania OFE :)

    sprawdzać w necie :-)

    Niektóre fundusze emerytalne też tak mają. A w innych można nawet
    smsem ;)

    > - a tu jasno widać, o co chodzi. Ktoś poprostu chce zrobić reklamę
    swojej firmy

    Przede wszystkim Skandia oferuje produkt trzeciofilarowy (albo IKE)
    czyli nieobowiązkowy, a DSA współpracuje z OFE, czyli drugim filarem.
    Ten jest obowiązkowy dla wszystkich odprowadzających składkę ZUSowską,
    urodzonych po 31 grudnia 1968 roku. Ale i tak ludzie myślą, że
    zajmujemy się ubezpieczeniami. Niewiedza w narodzie jest wielka...

    --
    Pozdrawiam - Aicha

    Nie dla dzieci:
    http://www.opowiadania.org