  • Data: 2005-06-08 20:38:47
    Temat: Re: DSA SA Financial Group - co to??
    Od: "Aicha" <m...@p...strone> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "ptaq" napisał:

> [...]

    Chyba ktoś tu nie zna podstawowych zasad działania OFE :)

    sprawdzać w necie :-)

    Niektóre fundusze emerytalne też tak mają. A w innych można nawet
    smsem ;)

    > - a tu jasno widać, o co chodzi. Ktoś poprostu chce zrobić reklamę
    swojej firmy

    Przede wszystkim Skandia oferuje produkt trzeciofilarowy (albo IKE)
    czyli nieobowiązkowy, a DSA współpracuje z OFE, czyli drugim filarem.
    Ten jest obowiązkowy dla wszystkich odprowadzających składkę ZUSowską,
    urodzonych po 31 grudnia 1968 roku. Ale i tak ludzie myślą, że
    zajmujemy się ubezpieczeniami. Niewiedza w narodzie jest wielka...

    --
    Pozdrawiam - Aicha

    Nie dla dzieci:
    http://www.opowiadania.org