  • Data: 2008-05-07 18:20:38
    Temat: Re: DMC Maksymalna masa całkowita przyczepy i brak wpisu w DR
    Od: T...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    > A ile w O.1?
    900 KG

    > Tak, pewnie istnieje... w googlu z ostatniego tygodnia sobie znajdziesz
    Google juz przeszukałem. I nie ma nic jednoznacznego. Jedni piszą, że
    DMC
    przyczepy = 1/2 MW pojazdu, inni że takie jak w DR (tutaj byłaby
    różnica
    400/450 kg) :-(

    > j.w.

    > j.w.

    > MMCP?
    Maksymalna masa ciągniętej przyczepy

    > Tabliczki na haku... Na tyle producent haka dosta? homologacj?...
    Ta tabliczce (na haku) jest 3500 (z ham) i 2500 (bez ham).
    Diagnosta kierował się tabliczką pod maską samochodu.

    > IMHO masz pojazd z hakiem bez mo?liwo?ci ci?gni?cia przyczepy. Ot b?dzie
    > s?u?y? do zaczepiania linki holowniczej i wyci?gania tym matizem tir?w z
    > rowu ;-)

    Pojazd to Felicja ;-). Na tabliczce pod maską są pola 1450 i 2350
    (gdzie to drugie
    to maksymalna masa całkowita zespołu pojazdów), co świadczy o
    przystosowaniu
    do ciągnięcia przyczepy.

    Sęk w tym, że łodka ma 250 - 300 kg, a przyczepka pod nią waży > 100
    (na oko).
    Więc różnica 400 a 450 zasadnicza, a przyczepkę muszę jeszcze
    zarejestrować
    jako SAM i nie wiem ile wpisać :).