  • Data: 2010-08-05 04:43:24
    Temat: Re: DHL czy maja prawo?
    Od: "andreas" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Kris" <n...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:i3ckn8$ur9$1@mx1.internetia.pl...
    > czy dhal ma prawo wymagac od nas pieczatki nr dowodu osobistego?
    > no przeciez zamawiajac przesylke na nic takiego sie nie zgadzalem
    >
    > nie obchodza mnie procedury ich, ze paczki ktos im inny odbiera
    > albo gina kurierzy kradna
    > to sa ich wymysly

    Nie ma w PL niewolnictwa, więc mogą wymagać co chcą a Ty z tego samego powodu
    (oraz braku kurierów na liście służb upoważnionych do legitymowania) nie musisz
    im nic podawać, jeżeli się z nimi na pokazanie nie umawiałeś.
    Oczywiście będzie to miało zapewne konsekwencje w związku z Twoją umową z
    wysyłającym paczkę. Konsekwencje te są zależne od treści tej umowy oraz zapisów
    kodeksu cywilnego.

    --
    andreas