    From: Marcin <m...@n...nospam>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: DG a oprogramowanie "domowe"
    Date: Wed, 21 Nov 2007 18:56:44 +0100

    Any User pisze:

    > 1. Znacznie mniejsza wygoda pracy ze względu na niezgodność wielu
    > elementów z pakietem będącym de facto standardem (mniejsza z tym, czy
    > legalnie i na jakich konkretnie zasadach).

    A kto ogłosił ze MS Office jest standardem. Jak narazie to format ODF
    (używany przez OpenOffice) wygrywa jeśli chodzi o standaryzację.

    Ja MSOffice nie widziałem juz 2 lata i nie zamierzam wracać do tych
    "standardów". OpenOffice bez problemu nadaje się do wykorzystania w
    firmie (wiem to z własnego przykładu).

    > 2. Brak obsługi makr kompatybilnych z pakietem będącym de facto standardem.

    I vice versa - MSOffice nie obsługuje makr OpenOffice....

    > 3. Znacznie gorsza głęboka integracja wszystkich elementów pakietu
    > pomiędzy sobą, oraz z systemem operacyjnym i programami zewnętrznymi,
    > np. edytorami grafiki, klientami poczty itp.

    Integracja jest taka jaka powinna być...

    > 4. Mniejsza szybkość działania od pakietu będącego de facto standardem.

    Chyba żartujesz - Najnowszy OpenOffice startuje mi w kilka sekund i nie
    mam żadnych problemów z wydajnością (a kompa mam z przed paru lat)

    > 5. Mniejszy poziom bezpieczeństwa od pakietu będącego de facto

    A to dowcip - Microsoft i bezpieczeństwo.... lepiej przejrzyj statystyki.

    > standardem, większa ilość "błędów wieku dziecięcego".

    Jakiego wieku dziecięcego?... OpenOffice jest rozwijany od wielu lat. To
    dojrzały produkt.

    > Wystarczy?

    Jak narazie ilość twoich argumentów wynosi 0... Szukaj dalej...

    Pozdrawiam
    Marcin