  • Data: 2019-05-31 22:13:58
    Temat: Re: D....
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> pisze:
    > Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    o-na-d-znieważa-p

    > Naprawde uwazasz ze za coś takiego panstwo powinno scigac?
    > IMO łatwo z powagi urzedu zrobić kabaret.

    Składasz solenną publiczną obietnicę że nie poprzesz ścigania za coś
    takiego o Komorowskim-bis?

    Ja uważam że sam podobne wyskoki (bez recydywy) powinna lecieć grzywna
    powiedzmy 200 PLN i koszta sądowe. Bezkarność "z małym entuzjazmem"
    poprę wyłącznie po WIARYGODNEJ deklaracji totalniaków że ich prezydenta
    też tak będzie wolno bezkarnie. Totalniacy kiedyś tam znów się
    doczekają swojego prezydenta do udupiania.

    Wzajemności zasada najświętsza jest. Potrafisz PRZEKONAĆ że masz w tym
    względzie poglądów zależnych od tego czy to twoja czy wroga partia ma
    prezydenta? Ja jestem gotów w obu przypadkach stosować takie same
    zasady prawne [z różnym entuzjazmem :-) ].

    --
    A. Filip