  • Data: 2019-06-01 01:21:23
    Temat: Re: D....
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2019-05-31, A. Filip <a...@p...pl> wrote:
    > Składasz solenną publiczną obietnicę że nie poprzesz ścigania za coś
    > takiego o Komorowskim-bis?
    >
    > Ja uważam że sam podobne wyskoki (bez recydywy) powinna lecieć grzywna
    > powiedzmy 200 PLN i koszta sądowe. Bezkarność "z małym entuzjazmem"

    Mam mieszane uczucia, bo z tą odpowiedzialnością karną jest tu trochę
    jak z pornografią - nie wiadomo gdzie jest granica. No i jest też jak
    zwykle problem z Internetem - karać za każdy taki wpis?

    A z drugiej strony nie do końca podoba mi się obraza instytucji, które
    dane osoby reprezentuje, tak jak nie podobałoby mi się znieważenie
    symboli narodowych. Może te 200 pln to jest i jakiś pomysł. Dodajmy
    jeszcze jakiś warunek uporczywości i już?

    A z trzeciej strony, czy to jest obraza instutucji? Klarownie atak
    jest wymierzony w Dudę, owszem, w związku z pełnioną funkcją, ale nie
    jest to jednak atak na instytucję i co ta instytucja sobą normalnie
    reprezentuje. To może jednak powinno to iść z oskarżenia prywatnego,
    jak już się komuś przeleje?

    --
    Marcin