eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzym się różnią źli "zagraniczni agenci" w Putinistanie od dobrych "zagranicznych agentów" w USA? › Re: Czym się różnią źli "zagraniczni agenci" w Putinistanie od dobrych "zagranicznych agentów" w USA?
  • Data: 2019-11-25 16:22:28
    Temat: Re: Czym się różnią źli "zagraniczni agenci" w Putinistanie od dobrych "zagranicznych agentów" w USA?
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "J.F." <j...@p...onet.pl> pisze:

    > Nie widzisz ? W USA trzeba to bylo zalatwic ustawowo w 1938,
    > w ZSRR/Rosji radzili sobie bez ustawy przez 70 lat :-)

    Należy więc stanowczo potępić Putinistan za to że śmieli sobie
    dorobić podstawy prawne "jak w USA"? ;-)

    Eksperyment myślowy: Jak szybko USA "ureguluje prawnie" jak komuś z
    zagranicy będzie się chciało (zbyt otwarcie) wrzucić parędziesiąt
    milionów USD przez różne NGO np. w ruch "Black Lifes Matter"?

    --
    A. Filip