  • Data: 2008-10-07 21:26:36
    Temat: Re: Czyjeś auto z widocznymi numerami na moich zdjęciach
    Od: Tristan <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W odpowiedzi na pismo z wtorek 07 październik 2008 23:00
    (autor Liwiusz
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <gcgilf$v6p$3@news.onet.pl>):

    > A konkretnie możesz podać przykłady, kiedy TV zamazuje tablice? Bo ja
    > nieraz widziałem niezamazane.

    Na szybko szukając:
    http://ww6.tvp.pl/6287,20080901782382.strona
    w czasie: 3:15, 3:54. Ale oczywiście wiele innych przykładów można znaleźć.

    Przy okazji -- warto ten film zobaczyć i dołączyć do jeżdżących na suwak!

    > A jeśli masz na myśli programy typu detektywi, czy W11, to robią tak
    > specjalnie, aby ci mniej inteligentni myśleli, że wydarzenia filmowane
    > są na żywo, a nie przez aktorów...

    No właśnie :D Czyli nie przez aktorów = zamazywanie ;-P

    --
    Tristan