  • 1. Data: 2008-10-07 11:35:41
    Temat: Czyjeś auto z widocznymi numerami na moich zdjęciach
    Od: "Peter" <p...@g...pl>

    Witam,
    robiłem ostatnio zdjęcia na zlocie klubu tuningowego, umieściłem je w galerii
    na swojej stronie. Po jakimś czasie odezwali się goście z tego klubu,
    powiedzieli że pokazywanie ich aut razem z tablicami jest nielegalne,
    pogrozili procesem i zażądali usunięcia. Foty usunąłem dla świętego spokoju
    bo w większości to tzw. "karki". Zastanawiam się tylko czy mieli rację? Jeśli
    zrobię teraz zdjęcia auta sąsiada i pokażę je w necie bez zamazanych tablic
    to czy będzie to wykroczenie?

  • 2. Data: 2008-10-07 12:44:12
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Peter pisze:
> [...]
    > na swojej stronie. Po jakimś czasie odezwali się goście z tego klubu,
    > powiedzieli że pokazywanie ich aut razem z tablicami jest nielegalne,

    Podali podstawę prawną? ;)

    > pogrozili procesem i zażądali usunięcia. Foty usunąłem dla świętego spokoju

    Było wysłać na drzewo.

    > bo w większości to tzw. "karki". Zastanawiam się tylko czy mieli rację? Jeśli

    Nie.

    > zrobię teraz zdjęcia auta sąsiada i pokażę je w necie bez zamazanych tablic
    > to czy będzie to wykroczenie?

    Najwyżej jego, jeśli np. źle parkował ;)

  • 3. Data: 2008-10-07 15:20:37
    Od: SzalonyKapelusznik <s...@g...com>

    On 7 Paź, 13:35, "Peter" <p...@g...pl> wrote:
> [...]
    > bo w większości to tzw. "karki". Zastanawiam się tylko czy mieli rację?

    Spokojnie, tu nie ameryka. Nie pozwa cie do sadu bo dzieki twoim
    zdjeciom komornikowi udalo sie ustalic ze sa wlascicielami samochodu.
    Ale przyznaje lysuce wyjatkowo drazliwe sa na zdjecia. Pewnie po
    chemioterapi sa wrazliwi na swiatlo z flesza.

  • 4. Data: 2008-10-07 17:02:19
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z wtorek 07 październik 2008 17:20
    (autor SzalonyKapelusznik
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak:
    <c...@l...go
    oglegroups.com>):

    Telewizja tablice zawsze zamazuje.

    --
    Tristan

  • 5. Data: 2008-10-07 17:06:26
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    Peter wrote:
    > pokażę je w necie bez zamazanych tablic to czy będzie to wykroczenie?

    nie bedzie, dziwie sie tez ze jako , jak rozumiem, nie kark uczestniczysz w
    takich zlotach gdzie pajace tuninguja golfa 1 wkladajac w to 20 tysiecy zlotych
    a golf nadal stary, nadal truje srodowisko bo pali olej i wyglada paskudnie.
    Jak rozumiem na zlotach gdzie tuninguje sie tak by osiagnac wieksza moc nie
    trujac wiecej srodowiska niz seryjny model, karki nie uczestnicza bo maja zbyt
    mala puszke mozgowa.

    Ogolnie tuningu bym zabronil w kodeksie drogowym bo wiekszosc tuningow w polsce
    to glosny wydech, wiecej smrodu i palonego oleju, bardziej obciachowy wyglad.

    Karki robia samochod by sie wyrozniac z tlumu innych dresow a nie zalezy im na
    rozglosie i by inne karki i puste laski podziwialy na zdjeciach ich wozy? To
    dziwne.

  • 6. Data: 2008-10-07 17:07:05
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    > Telewizja tablice zawsze zamazuje.

    kłamiesz, w piracie na TVN chyba. To nie jest nic zakazanego, tablice wozisz po
    ot by inni ja widzieli chyba nie?

  • 7. Data: 2008-10-07 17:39:26
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Tristan pisze:

    > Telewizja tablice zawsze zamazuje.

    No i?

  • 8. Data: 2008-10-07 19:26:23
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Peter" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

    O ile na zdjęciu tego samochodu nie było widać twarzy jego właściciela (bo
    wchodziłaby w grę ochrona wizerunku), to właściciel pojazdu nie miał
    żadnych podstaw do usunięcia zdjęć. Trzeba było ewentualnie dla spokoju
    sumienia zamalować numer na tablicy rejestracyjnej.

  • 9. Data: 2008-10-07 20:37:53
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Tristan pisze:
    > W odpowiedzi na pismo z wtorek 07 październik 2008 17:20
    > (autor SzalonyKapelusznik
    > publikowane na pl.soc.prawo,
    > wasz znak:
    > <c...@l...go
    oglegroups.com>):

    > Telewizja tablice zawsze zamazuje.

    No nic nie zabrania zamazania tablic na własnych zdjęciach ;)

  • 10. Data: 2008-10-07 20:51:34
    Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl>

    > Foty usunąłem dla świętego spokoju bo w większości to tzw. "karki".

    No i? Ich odporność na kulkę jest jednakowa jak odporność nie karków. Wiem,
    bo sprawdziłem osobiście, a słabbowity jestem. Z ciekawości podaj adres
    strony z debilami? "Jazdę" im zrobię.

    *piotr'ek*