  • Data: 2008-04-08 12:28:51
    Temat: Re: Czy wyroki są jawne?
    Od: "pitpull" <p...@p...onet> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "piotrliwszic" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    news:caca3c9f-950e-479d-a7c4-2d83199406f5@m44g2000hs
    c.googlegroups.com...
    On 8 Kwi, 12:55, "pitpull" <p...@p...onet> wrote:
    > Nie wiem, czy ja dobrze rozumiem, ale postępowanie sądowe jest zasadniczo
    > jawne - czyli każdy może przyjść i przysłuchiwać się zarówno rozprawie,
    > jak
    > i ogłoszeniu wyroku. Zatem tez zapoznać się z danymi personalnymi
    > oskarżonego...
    >
    > Zatem co stoi na przeszkodzie wglądu do treści wyroku w terminie
    > późniejszym?
    > załózmy że mam pełną sygnaturę sprawy.
    >
    > pitpull

    a komu stoi coś na przeszkodzie?

    jest masa programów typu lex polonica, podaj sygnaturę to sprawdzę
    orzeczenie

    nie które sądy mają swoje strony www i własne bazy wyroków

    Ale tu biega o sprawe karną z lat 70-tych....
    W sadzie mi powiedzieli ze jak nie bralem udziału to mi nie dadzą z
    repetytorium

    pozradwiam

    pitpull