eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy wyrok 10 miesięcy znaczy że już odsiedział prawie 5 miesięcy w areszcie? › Re: Czy wyrok 10 miesięcy znaczy że już odsiedział prawie 5 miesięcy w areszcie?
    From: "A. Filip" <a...@p...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy wyrok 10 miesięcy znaczy że już odsiedział prawie 5 miesięcy w
    areszcie?
    Date: Mon, 28 Jun 2021 10:57:39 +0200 (CEST)

    Olin <k...@a...w.stopce> pisze:

    > Ten szczery patriota został złapany w ostatniej chwili, kiedy zbierał się
    > do wyjazdu:
    >
    > <<"Zatrzymanie miało miejsce w ostatniej chwili, gdyż 36-latek szykował się
    > do wyjazdu do jednego z krajów Beneluksu. Jego samochód był przygotowany do
    > drogi, rzeczy spakowane i włożone do auta" - informowała KSP.>>

    Z Beneluksu by tego "więźnia politycznego" Polsce nie wydali nawet za
    taką potworną zbrodnie?

    Jak słabo pamiętam pracował wcześniej w Beneluksie i mógł
    "po prostu wracać do pracy". Uciekanie się do takich tanich manipulacji
    (kastrowania pełnej wersji) może świadczyć o słabości argumentów
    *albo za otwartym braniu strony*. IMHO Prawnikowi tak niezbyt wypada
    dopóki nie jest oskarżycielem albo obrońcą i mu płacą za branie strony.

    Ja mogę względnie łatwo zrozumieć 3 miesiące *aresztu* i śledztwa.
    6 miesięcy aresztu przy takim wyroku "może wzbudzać wątpliwości"
    i stanowić w praktyce niezbyt silny opierdol policji, prokuratury
    *i drugiego sądu aresztowego* ze strony Wysokiego Sądu *IMHO* .

    --
    A. Filip