    From: "tg" <...@...cpl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    <g4ns9d$e9b$4@news.onet.pl> <g4nsfv$2asv$1@opal.icpnet.pl>
    <g4ntij$hcp$2@news.onet.pl> <g4nuua$2d5s$1@opal.icpnet.pl>
    <g4o1s0$u15$1@news.onet.pl> <g4oi27$623$1@news.onet.pl>
    <g4q6gf$2cl8$1@opal.icpnet.pl> <g4qhnc$e4e$1@news.dialog.net.pl>
    <9a00f$4870faf9$59643a0d$21629@news.upc.ie>
    <g4qv5q$n6v$1@news.dialog.net.pl>
    Subject: Re: Czy wypożyczanie książek jest legalne
    Date: Mon, 7 Jul 2008 09:43:13 +0100

    Jotte w news:g4qv5q$n6v$1@news.dialog.net.pl napisal:
    > A najgorsi to ci renciści z 1-szą grupą. Że to, cholera, nie wymrze.

    vide koncowka postu

    > A jak nie potrafi?
    ksiadz, sasiadka, mops, itp itd. a jezeli dalej nie jest w
    stanie to najwyrazniej nie moze zyc samodzielnie prawda?

    > Jasne. Bez badań lekarskich, czy może to robić.
    > Kompletna bzdura.

    jak nie mozna to mozna isc do lekarza i sprawe ucywilizowac, tutaj jak
    wszedzie pokutuje wlasnie takie cos: nie wazne ze 95% ludzi moze, na
    wszelki wypadek kazmy wszystkim zrobic badania

    a to jest wlasnie bzdura, bo jak ktos nie moze to o tym wie i powienien
    to sam zalatwic bo to on chce kase dla bezrobotnych!

    lekarz i tak najwyzej na niego popatrzy i zapyta czy moze...
    (to tak w kwestii realiow)

    > A niby czemu zaraz renta? Może co innego może robić normalnie.
    > Reszta OK.

    jezeli zdrowie nie pozwala mu na *prace* niekoniecznie zamiatanie

    > Sporo masz w sumie racji, ale strasznie upraszczasz.

    bo to zarys mojego zdania w dyskusji nie na temat
    oczywiscie ze upraszczam bo wiem ze za mojego zycia tak nie bedzie
    wiec po co sie w szczegoly wglebiac

    > Świetny materiał na urzędasa?

    przypuszczam ze watpie