  • Data: 2008-07-06 20:31:46
    Temat: Re: Czy wypożyczanie książek jest legalne [OT]
    Od: Tristan <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W odpowiedzi na pismo z niedziela 06 lipiec 2008 20:05
    (autor Any User
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <g4r1h3$dfn$1@opal.icpnet.pl>):

    > Jeśli ruiny, to była to świetność za m.in. Twoje pieniądze - pora to
    > sobie uzmysłowić. Gdyby ta świetność nie musiała być dotowana, to by
    > trwała do dzisiaj.

    No i słusznie, powinno być dotowane dla dobra wszystkich. Na tym to polega.
    Deptak nie zarabia, ale daje radość deptającym, dlatego są społeczne
    organizacje typu gmina, które powinny o to dbać.

    To co przynosi bezpośredni i wymierny zysk nie zawsze jest uzasadnione
    społecznie. Pewne rzeczy trzeba dotować. Tak jak np. dotuje się kolej
    podmiejską w Niemczech. U nas się likwiduje.

    życie w małych gettach mało przyjemne jest, skoro wkoło są ruiny. Co z tego,
    że mam teraz ekonomicznie uzasadnioną kwaterę, bez radia, na struchu u
    dorabiających prywaciarzy? Ja bym chciał pojechać z rodziną do domu
    wczasowego, ze świetlicą, z placem zabaw, z innymi dziećmi. Pospacerować
    wieczorem alejkami parkowymi.

    > I w związku z tym, ja pierdolę taką świetność - wolę
    > ruiny i więcej pieniędzy zostających w mojej własnej kieszeni.

    I masz stos kasy w kieszeni, a zero życia.

    --
    Tristan