    From: Any User <u...@a...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy wypożyczanie książek jest legalne
    Date: Sat, 05 Jul 2008 17:00:33 +0200

    > Ale wiesz, ze komunizm juz sie skonczyl...?
    >
    > Wroc.
    >
    > Jak pokazuje twoj przyklad - komunizm i kontrola obywatela gleboko sa
    > zakorzenione w umyslach i sercach wielu, wielu Polaków, choc powinienem

    Ale mi nie chodzi o kontrolę przez państwo...

    Centrum kontroli powinno być tożsame z centrum zysku (tak używając już
    fachowej terminologii).

    Czyli po prostu każdy mogący coś zaoferować rynkowi i zainteresowany
    kasą z tego, powinien móc tą kontrolę uskuteczniać w odniesieniu do
    sposobu korzystania z dostarczanych przez siebie dóbr.

    > JA tam wraz z wolnoscia i pobyciem sie okowow "permanentnej inwigilacji
    > i kontroli obywatela" zauwazam rozkwit twórczości, nieprzeliczone nowe

    To dotyczy zniesieniu kontroli przez państwo. Czyli n/d.

    > rzeczy, i to wszystko nie tworzone przez filantropow i hobbystow. A ci
    > ostatni przewaznie przemienili si ew biznesmenow i trzepia kase na swoim
    > hobby. I wszyscy sa zadowoleni.

    A dokładnie. Bo w swojej dziedzinie mogą szczegółowo kontrolować, czy
    ktoś ich w jakiś sposób nie okrada. A gdyby nie mogli, to by olali sprawę.

    --
    Zobacz, jak się pracuje w Google:
    http://pracownik.blogspot.com