  • Data: 2005-06-14 10:43:14
    Temat: Re: Czy wolno wjeżdżać samochodem do lasu?
    Od: BartekK <s...@d...org> szukaj wiadomości tego autora

    Maciej Bebenek napisał(a):
    > Wjazd do lasu jest DOZWOLONY jedynie drogami publicznymi oraz
    > odpowiednio oznakowanymi (drogowskazami). Brak znaku zakazu nie
    > upoważnia do wjazdu na drogę leśną.
    ok, ale jak poznac ze to cos co rosnie to jest las?
    ja rozumiem, ze bedac w srodku puszczy, to nie problem - droga prowadzi
    do lasu, bo wszedzie jest dookola las. Ale jest wiele drog "polnych"
    ktore ida "wzdluz" lasu, drog przy ktorych rosnie kilka drzew... od
    ktorego momentu jest to las ?
    Pytam, bo zjechalem kiedys na polna droge (pole, nieuzytek, rosly
    krzaczki, wysoka trawa i zielsko), ktora po jakichs 300m wchodzila do
    lasu. Stanelem z boku drogi przed lasem, a lesnik i tak sie przyczepil
    ze wjechalem na teren lasu, bo droga jest lesna, to ze akurat kawalek
    nie rosna drzewa to o niczym (wg. niego) nie swiadczy.

    Czy w takim wypadku mamy zakladac ze jest zakaz wjazdu na WSZYSTKIE
    drogi/tereny poza oznaczonymi jako drogi publiczne? (ale jak oznaczonymi?)

    --
    | Bartlomiej Kuzniewski
    | s...@d...org GG:23319 tel +48 696455098
    173