eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy wolno jezdzic lewym pasem? Ruch drogowy- prosze o pomoc :) › Re: Czy wolno jezdzic lewym pasem? Ruch drogowy- prosze o pomoc :)
  • Data: 2008-06-05 10:30:15
    Temat: Re: Czy wolno jezdzic lewym pasem? Ruch drogowy- prosze o pomoc :)
    Od: "Maluch" <n...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:g28eoc$mbo$15@news.onet.pl...

    > Kluczowym jest pytanie, czy tam były faktycznie dwie jezdnie. Bo z
    > faktu, że na środku drogi stoi latarnia (kamień, pudełko, psia kupa...)
    > nie wynika, że jezdnie się rozwidlają. Uznałbym raczej, że jest to
    > niefortunnie postawiona przeszkoda na jezdni.

    Dwie. Jedna do ruchu w jedną stronę, druga w przeciwnym. Takie skrzyżowania
    powinny być oznakowane. Przynajmniej przy wylocie B powinien stać znak zakaz
    wjazdu /od strony drogi poziomej/ i to by rozjaśniło znacznie. A jeszcze jak
    strzałka na początku wysepki /patrząc od dołu mapy/ to już całkiem byłoby
    cacy i klawiatury byśmy nie niszczyli;)
    --
    Maluch