eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy wolno jezdzic lewym pasem? Ruch drogowy- prosze o pomoc :) › Re: Czy wolno jezdzic lewym pasem? Ruch drogowy- prosze o pomoc :)
  • Data: 2008-06-05 10:00:46
    Temat: Re: Czy wolno jezdzic lewym pasem? Ruch drogowy- prosze o pomoc :)
    Od: "Maluch" <n...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:g28a77$mbo$10@news.onet.pl...
    > Maluch pisze:

    > Z faktu, że coś mogę w sytuacji X nie może wynikać, że tego samego nie
    > mogę w sytuacji Y. Chyba że będzie wyraźnie napisane, że coś mogę *tylko*
    > w sytuacji X, a tak w tym przypadku nie ma.

    Rozumiem, że chodzi o to, że co nie jest wprost, łopatologicznie napisane,
    że jest zabronione, to jest dozwolone. Może byłbym nawet i za, tylko nie
    wiem, czy to się tak da wszystko ująć przy jednym podejściu. Bo czytać
    książki zakazów i praw to nie mam zamiaru. Tak nawiasem mówiąc to jakieś
    zmiany zaszły w Twoim rozumowaniu. Pamiętasz wątek *jak jeździć* z tą
    wysepką z lampą. Tam nie oponowałeś, chociaż nie ma wprost zakazu ani
    pozwolenia na wyjżdżanie/wjeżdżanie dowolną częścia A lub B. Ba nawet
    podpowiadałeś pewne rozwiązanie jakie mogą podjąć kierujący, aby nauczyć
    innych jak to się pwinno przepisów przestrzegać :). W tamtej sytuacji też
    był tylko zwyczjny obowiązek. Dzisiaj jest analogicznie. Co marny dziś masz
    dzisiaj, czy kilka dni temu miałeś? :)
    --
    Maluch